Subject: RE: Ettevõtjate eelnõustamise pakkumus perioodi 2021-2027 starditoetuse taotlemiseks
From: "Janek Kadarik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Kaarel Lehtsalu"
Date: Mon, 23 Sep 2024 20:25:58 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Täname päringu eest, kaalusime põhjalikult pakkumise tegemist, kuid peame
siiski loobuma.

Lähemateks aastateks võetud teised kohustused ei võimalda täiendavaid töid
ette võtta.

Täname veelkord ja loodame, et leiate usaldusväärse ning kogenud partneri!

Heade soovidega,

Janek Kadarik

Ettevõtluskonsultant ja juhataja

Sihtasutus RAEK

Tallinna mnt 12 RAPLA 79513

+372 50 63 705

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.raek.ee <http://www.raek.ee/>

Pakume nõustamisteenuseid ettevõtjatele, investoritele, vabaühendustele ja
kohalikele omavalitsustele. Algatame ning viime ellu maakonnale olulisi
projekte. RAEK (Raplamaa Arendus- ja Ettevõtluskeskus) on suurima
üle-eestilise nõustamisvõrgustiku Maakondlikud Arenduskeskused liige.

 <http://www.arenduskeskused.ee/> www.arenduskeskused.ee
<http://www.ettevõtlusnädal.ee/> www.ettevõtlusnädal.ee
<http://www.evkool.ee/> www.evkool.ee

From: Kaarel Lehtsalu - MKM [mailto:[email-masked]]
Sent: Thursday, September 12, 2024 1:35 PM
To: [email-masked]
Subject: FW: Ettevõtjate eelnõustamise pakkumus perioodi 2021-2027
starditoetuse taotlemiseks

Austatud nõustamisteenuse pakkuja!

Kutsume Teid esitama pakkumust Tallinna linna alutavate ettevõtjate
eelnõustamiseks perioodi 2021-2027 starditoetuse taotlemiseks.

Kirjale on lisatud hanke tehniline kirjeldus. Pakkumust ootame 23.
septembri 2024 tööpäeva lõpuks.

Lugupidamisega,

Kaarel Lehtsalu

	Kaarel Lehtsalu
regionaalse arengu nõunik
Ettevõtluse osakond
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
+372715 3414  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://www.mkm.ee> www.mkm.ee | Suur-Ameerika 1, Tallinn